کاردستی حیوانات با استفاده از بشقاب یکبار مصرف

می توانید با چند بشقاب کاغذی و یکبار مصرف، کاردستی فیل، گورخر، زرافه، ببر، پلنگ، شیر، سگ، گربه، خرگوش، گاو، خوک و گوزن شمالی بسازید. کافی است آموزش کاردستی حیوانات را دنبال کنید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی

وسایلی که نیاز دارید:

  • بشقاب کاغذی
  • کاغذ رنگی
  • قیچی
  • رنگ آکریلیک
  • قلمو
  • ماژیک سیاه
  • چسب
  • پوم پوم، چوب بستنی، چشم عروسکی و سایر وسایل تزئینی

نوشته های مرتبط:

کاردستی فانوس دریایی

آموزش نقاشی حیوانات با دایره

آموزش گام به گام ساخت کاردستی حیوانات

1- به حیوانی که می خواهید درست کنید فکر کنید. بشقاب کاغذی را مانند سرِ حیوان تصور کنید. برای اینکه بشقاب کاغذی شبیه حیوان مورد نظر شما باشد به چه چیزهایی نیاز دارید؟

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 1

2- از کاغذ رنگی یا مقوا یک جفت گوش جدا کنید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 2

3- بشقاب کاغذی را در قسمت جلو قرار دهید. جفت گوش ها را بر روی قسمت بالای ظرف بچسبانید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 3

4- بعضی از حیوانات به قسمت های اضافی برای سر احتیاج دارند. به عنوان مثال، فیل یک خرطوم نیاز دارد. آن را از کاغذ رنگی یا مقوا برش دهید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 4

5- بعد از چسباندن گوش ها، بشقاب کاغذی را برگردانید تا قسمت پشت آن به سمت بالا باشد. قسمتهای دیگر سر را روی بشقاب بچسبانید. خرطوم فیل باید در وسط بشقاب کاغذی چسبانده شود.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 5

6- حیوان خود را رنگ کنید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 6

7- اگر حیوان شما لکه یا راه راه دارد، آن را ایجاد کنید. می توانید آنها را با استفاده از انگشتان خود، با پنبه یا یک قلمو رنگ کنید. همچنین می توان الگوهای بدن حیوان را با استفاده از مداد رنگی یا ماژیک ترسیم کرد.

گزینه دیگر این است که نقاط و راه راه ها را از روی کاغذ بریده و روی بشقاب کاغذی بچسبانید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 7

8- برای ایجاد چشم های حیوان، از یک جفت چشم عروسکی یا دکمه استفاده کنید. همچنین می توانید دایره های چشم را از کاغذ، فوم یا نمد برش دهید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 8

9- برای بیشتر حیوانات، مانند پلنگ و ببر، می توانید بینی و دهان را مستقیما روی بشقاب یکبار مصرف بکشید. از یک ماژیک یا مداد رنگی سیاه استفاده کنید.

برخی از حیوانات مانند زرافه، پوزه دارند. برای ایجاد پوزه، یک شکل بیضی را از کاغذ رنگی ببرید. یک جفت سوراخ بینی و یک دهان روی آن بکشید.

کاردستی پلنگ ، کاردستی ببر

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 9

10- پوزه را در قسمت پایین بشقاب کاغذی بچسبانید. برای اینکه سر حیوان کمی گردتر شود، پوزه را طوری قرار دهید که کمی از پایین صفحه بیرون بزند. شما می توانید این کار را برای صورت حیواناتی مثل زرافه ها، اسب ها، گاوها و بزها انجام دهید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 10

11- با بریدن یک چوب بستنی از وسط، یک جفت شاخ ایجاد کنید. شاخ ها را در پشت بشقاب بچسبانید. اگر دوست دارید می توانید شاخ ها را رنگ کنید.

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی مرحله 11

12- جزئیات بیشتری اضافه کنید. زرافه به دایره هایی روی نوک شاخ ها احتیاج دارد. آنها را از روی کاغذ ببرید و به نوک چوب بستنی بچسبانید.

کاردستی زرافه با بشقاب کاغذی

ایده های کاردستی حیوانات با بشقاب یکبار مصرف:

با کمی تغییر، می توان حیوانات دیگری را با بشقاب یکبار مصرف ایجاد کرد. ایده های کاردستی شیر، گورخر، گاو، گوزن شمالی، فیل، سگ، خرگوش و خوک را در زیر مشاهده می کنید.

کاردستی شیر

جزئیات مهم برای ساختن شیر، یال آن است. نوارهای کاغذ قهوه ای تیره یا نارنجی را برش بزنید و آنها را در لبه پشت بشقاب کاغذی بچسبانید.

کاردستی شیر با بشقاب کاغذی

کاردستی گورخر 

با برش نوارهای نازک کاغذ رنگی سیاه و چسباندن آنها در پشت بشقاب کاغذی، در ناحیه بین گوشها، موهای بالای سر گورخر را ایجاد کنید.

کاردستی گورخر با بشقاب کاغذی

کاردستی گاو

یک پوزه بزرگ، ظاهر این گاو را مشخص می کند. همچنین می توانید این کار را برای سایر حیوانات بزرگ مثل اسب های آبی و گاومیش ها نیز انجام دهید.

کاردستی گاو با بشقاب کاغذی

کاردستی گوزن شمالی

اثر دست، راهی آسان برای ساخت شاخ گوزن است. برای بینی گوزن می توان از پوم پوم استفاده کرد.

کاردستی گوزن با بشقاب کاغذی

کاردستی فیل

همانطور که در مراحل 4 و 5 بالا نشان داده شده است، یک خرطوم دراز از مقوا یا کاغذ رنگی قبل از رنگ آمیزی به بشقاب کاغذی متصل شده است. فیل را رنگ کنید. پس از خشک شدن رنگ، با استفاده از مداد رنگی، ماژیک یا رنگ آکریلیک، روی تمام طول خرطوم فیل خطوطی بکشید. یک دهان روی بشقاب، پایین تر از خرطوم بکشید.

کاردستی فیل با بشقاب کاغذی

کاردستی سگ

یک جفت گوش بلند کاغذی به رنگ قهوه ای و یک لکه چشم کاغذی بیضی شکل برش بزنید. یک بینی بیضی شکل نیز جدا کنید. تمام برش ها را روی صفحه بچسبانید. یک جفت چشم عروسکی متصل کنید. سپس، دهان را بکشید تا کاردستی سگ شما کامل شود.

کاردستی سگ با بشقاب کاغذی

کاردستی خرگوش

با چسباندن مقداری پنبه در زیر بینی (پوم پوم) خرگوش، یک پوزه کرکی درست کنید.

کاردستی خرگوش با بشقاب کاغذی

کاردستی خوک

حیوانات ساخته شده با بشقاب کاغذی برای قصه گویی یا نقش آفرینی عالی هستند. با چسباندن چوب بستنی در پشت بشقاب، یک دسته درست کنید. با کشیدن دهان، ابرو یا حتی ویژگی های مشخص صورت مانند کک و مک یا سبیل به حیوانات شخصیت بدهید. کلاه، عینک و سایر پوشیدنی ها می توانند به آنها شخصیت بیشتری بدهند. اگر می خواهید از آنها به عنوان ماسک استفاده کنید، به راحتی می توانید سوراخ هایی برای چشم ببرید.

کاردستی خوک با بشقاب کاغذی

اینستاگرام سلام فرزندم

شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar