ساخت کاردستی آسان حیوانات با کارتن

مقوا یا کارتن ها یک وسیله عالی برای کاردستی است که تقریبا همیشه در خانه یافت می شود. به جای اینکه آن را برای بازیافت بگذارید، چرا چیز خوبی از آن درست نکنید؟ بچه ها را جمع کنید، قیچی و رنگ بیرون بیاورید و بگذارید خلاقیت شما جریان یابد!

در حال حاضر مهمتر از همه دوران ها، آموزش تعادل اکوسیستم به کودکان و مهربانی با محیط زیست مهم است. یک راه خوب برای انجام این کار، این است که نشان دهیم چگونه می توانیم از وسایل دور ریختنی به جای خرید مواد جدید، دوباره استفاده کنیم. در اینجا ما نشان می دهیم که چگونه می توانید از مقوا به آسانی حیوانات آفریقایی درست کنید.

کاردستی آسان حیوانات با کارتن

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک قیچی، یک مداد و مقداری مقوا است. اگر می دانید کدام حیوان را می خواهید بسازید، می توانید با کشیدن اشکال حیوان روی کارتن شروع کنید. لازم نیست برای شروع خیلی مراقب باشید زیرا بعدا می توانید جزئیات را با رنگ اضافه کنید.

کاردستی حیوانات مرحله 1

نوشته های مرتبط:

کاردستی اژدها با رول دستمال

کاردستی حیوانات با بشقاب کاغذی

ایده این است که طرح کلی حیوان را بکشید. سپس، پاهای “U” شکل ایجاد کنید که می تواند با کمک دو شکاف روی هر بدن متصل شود. گوش های بزرگ فیل نیز با یک شکاف به بدن متصل می شود. 

کاردستی حیوانات مرحله 2

حالا نوبت رنگ آمیزی است. از رنگ آکریلیک یا ماژیک استفاده کنید. می توانید از یک قلموی باریک برای ایجاد خال های زرافه یا راه راه های گورخر استفاده کنید. بگذارید تا رنگ خشک شود. 

کاردستی حیوانات مرحله 3

وقتی رنگ آمیزی تمام قسمت ها را تمام کردید و همه چیز خشک شد، در نهایت می توانید پاها را به بدن وصل کرده و حیوانات خود را ببینید!

کاردستی حیوانات مرحله 4

اکنون، مجموعه کوچکی از حیوانات جنگل را دارید.

کاردستی حیوانات با کارتن

شما می توانید کاردستی هر حیوان چهارپای دیگری را با این روش بسازید.

اینستاگرام سلام فرزندم

5
شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar
فاطمه
مهمان
فاطمه

خیلی خوب بود

فاطمه رضایی
مهمان
فاطمه رضایی

به درد نمی خورد ☹️🤢🤮

همتا
مهمان
همتا

عااااااااالیییییییییی بود ممنون🌸🙏🙏💐💐