آموزش مرحله به مرحله نقاشی فیل

فیل ها بزرگترین حیوانات خشکی روی زمین هستند. این حیوان عظیم الجثه با گوشهای بزرگ، دندانهای بلند و رو به جلو به اسم عاج و بینی مارپیچ که خرطوم نامیده می شود، شناخته می شوند.

آیا دوست دارید یک بچه فیل نقاشی کنید؟ اکنون می توانید با کمک این راهنمای آسان و گام به گام فیل خود را بکشید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مداد، پاک کن و یک ورق کاغذ است.

چگونه فیل بکشیم؟

نوشته های مرتبط:

آموزش نقاشی کودکانه فیل

طرح های رنگ آمیزی فیل

آموزش نقاشی زرافه

چگونه فیل بکشیم؟

1- با کشیدن یک بیضی یا دایره برای سر شروع کنید. 

چگونه فیل بکشیم مرحله 1

2- یک خط منحنی و بلند را از یک طرف بیضی گسترش دهید. اجازه دهید تا در زیر بیضی حرکت کند و از طرف مخالف به آن متصل شود. 

چگونه فیل بکشیم مرحله 2

3- با کشیدن یک جفت خط منحنی از وسط صورت، خرطوم فیل را بکشید. در انتها آنها را با یک شکل تخم مرغی محصور کنید. دو بیضی کوچک دیگر به شکل تخم مرغ بکشید تا سوراخ های بینی تشکیل شود. قسمت بالای خرطوم، خطوط منحنی افقی بکشید.

چگونه فیل بکشیم مرحله 3

4- خطوط راهنما را از صورت فیل پاک کنید.

چگونه فیل بکشیم مرحله 4

5- از خطوط منحنی برای ترسیم گوش های فیل استفاده کنید. به نوک تیز گوشها توجه کنید. سپس، داخل هر گوش، به موازات طرح اصلی گوش، طرح کوچکتری بکشید. چند خط منحنی که از سر شروع می شود، رسم کنید.

چگونه فیل بکشیم مرحله 5

6- جزئیات صورت فیل را بکشید. چند خط کوتاه و منحنی در بالای سر بکشید تا یک دسته مو ایجاد شود. برای هر چشم یک خط منحنی افقی بکشید و یک بیضی بالای آن را رسم کنید. سپس یک دایره حاوی یک دایره کوچکتر و یک بیضی کوچک ترسیم کنید. دایره کوچکتر را سایه بزنید تا مردمک را تشکیل دهد. در آخر، یک شکل برگ بالای هر چشم بکشید تا ابروها ایجاد شود.

چگونه فیل بکشیم مرحله 6

7- پاهای جلویی را با استفاده از خطوط “U” شکل روی هم بکشید. سپس، از منحنی کوچک شکل “U” برعکس برای انگشتان پا استفاده کنید.

چگونه فیل بکشیم مرحله 7

8- از خطوط منحنی برای طرح کلی شانه ها و پاهای عقب فیل استفاده کنید. در پایین هر پا یک بیضی بکشید و از خطوط کوچک به شکل “U” برای نشان دادن انگشتان پا استفاده کنید. روی هر زانو یک شکل مارپیچ بکشید.

چگونه فیل بکشیم مرحله 8

9- یک جفت خط بکشید تا دم فیل تشکیل شود. در نوک آن، خطوط منحنی را گسترش داده و اجازه دهید تا در چندین نقطه دندانه ای با یکدیگر روبرو شوند. 

چگونه فیل بکشیم مرحله 9

بچه فیل ناز خود را رنگ کنید. فیل ها به طور معمول خاکستری یا قهوه ای رنگ هستند. 

چگونه فیل بکشیم؟

آموزش گام به گام نقاشی فیل در یک نگاه

آموزش مرحله به مرحله نقاشی فیل

اینستاگرام سلام فرزندم

2
شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar
ثنا
مهمان
ثنا

عالی