آموزش گام به گام نقاشی چیس در کارتون سگ های نگهبان

چیس(chase) یکی از شخصیت های اصلی سریال انیمیشن گشت پنجه ای یا سگ های نگهبان است. او پس از رایدر، فرمانده دوم است. آنها همراه با هفت توله سگ دیگر سخت تلاش می کنند تا ساکنان خلیج پر ماجرا را در امان نگه دارند.

چیس به عنوان یک سگ پلیس و امنیت آموزش دیده است. او همچنین ترافیک را هدایت می کند و به مأموریت های جاسوسی می رود. افراد و حیوانات گمشده را ردیابی و نجات می دهد.

آیا دوست دارید چیس را نقاشی کنید؟ این راهنمای آسان و گام به گام می تواند نحوه کار را به شما نشان دهد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مداد ، پاک کن و یک ورق کاغذ است.

آموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان

چگونه چیس بکشیم؟

مرحله 1:

با ترسیم خطوط راهنما که به شما در نقاشی چیس کمک می کند شروع کنید. ابتدا دو دایره بکشید که سر و بدن را تشکیل می دهد. یک بیضی افقی را که از پایین دایره بالایی عبور می کند رسم کنید. این به شما کمک می کند تا فک های چیس را ترسیم کنید. سپس، دو بیضی شکل کوچک در زیر دایره ها بکشید. اینها پنجه های چیس می شوند.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 1

مرحله 2:

درون بیضی افقی، یک خط بلند و منحنی بکشید. باید تا لبه بیضی امتداد یابد. به پایین حرکت کنید تا از قسمت بالای دایره پایین عبور کند. همین کار را از طرف مقابل نیز انجام دهید. به این ترتیب فک های چیس مشخص می شود.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 2

مرحله 3:

کلاه سگ پلیس را بکشید. از یک خط منحنی و بلند در بالای دایره فوقانی استفاده کنید. شکل نامنظم دیگری را در زیر آن نقاشی کنید. این شکل را با چندین خط منحنی افقی تکمیل کرده و جلوی کلاه را ایجاد کنید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 3

مرحله 4:

خطوط اضافی را از صورت پاک کنید. سپس، گوش ها را بکشید. برای هر کدام، یک جفت خط منحنی از کنار سر امتداد دهید و اجازه دهید در یک نقطه به هم نزدیک شوند. سپس، دو خط دیگر در داخل گوش گسترش دهید، و یک شکل نوک تیز به موازات خط اول ایجاد کنید.

بعد، بینی و دهان را بکشید. یک مثلث وارونه با گوشه های گرد رسم کنید تا بینی تشکیل شود. از بالای آن شکلی نوک تیز و منحنی بکشید تا درخشش بینی را نشان دهد. خطوط منحنی که از دو طرف و پایین بینی امتداد یافته اند را بکشید. نقاطی بین بینی و دهان بکشید. برای ترسیم دهان، دندان ها و زبان از خطوط منحنی استفاده کنید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 4

مرحله 5:

چشم ها را بکشید. بالای گونه ها دو بیضی بکشید. در داخل بیضی، دو بیضی کوچکتر ترسیم کنید. سپس دایره ای برای مردمک چشم در وسط اضافه کنید. ابروهای منحنی و نوک تیز را بین دو بیضی بکشید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 5

مرحله 6:

از خطوط منحنی برای ترسیم جلیقه پلیس استفاده کنید. سپس، آرم گشت پنجه ای را روی کلاه بکشید. 

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 6

مرحله 7:

با استفاده از دو جفت خطوط که از شانه ها تا بیضی های پنجه کوچک امتداد دارند، پاها را بکشید. با استفاده از خطوط منحنی انگشتان پا و پنجه را تکمیل کنید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 7

مرحله 8:

شکم چیس را با استفاده از یک خط منحنی بین بازوها بکشید. پاها و پنجه های عقب را بکشید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 8

مرحله 9:

بالای هر پنجه یک خط زیگ زاگ بکشید.

اموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان مرحله 9

مرحله 10:

رنگ کنید.

آموزش نقاشی چیس در سگ های نگهبان

آموزش مرحله به مرحله نقاشی چیس

آموزش مرحله به مرحله نقاشی چیس سگهای نگهبان

اینستاگرام سلام فرزندم

شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar