آموزش گام به گام نقاشی پرنده کارتونی

پرندگان، به ویژه پرندگان آبی اغلب به عنوان نماد بهار در هنر و انیمیشن استفاده می شوند. پرندگان بهاری عاشق آواز خواندن هستند.

آیا دوست دارید یک پرنده کارتونی ترسیم کنید؟ این آموزش آسان و گام به گام طراحی، اینجا است تا نحوه کار را به شما نشان دهد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مداد، پاک کن و یک ورق کاغذ است. همچنین به مداد رنگی نیاز خواهید داشت در صورتی که بخواهید پرنده کامل شده خود را رنگ کنید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی

چگونه پرنده بکشیم؟

مرحله 1:

با ترسیم خطوط راهنما که به شما کمک می کند چهره پرنده را ترسیم کنید شروع کنید. ابتدا یک دایره بکشید. سپس، دو خط منحنی در سراسر آن بکشید. این خطوط باید تقریبا عمودی و افقی باشند و در یک زاویه عمود بر هم قرار بگیرند.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 1

مرحله 2:

برای کشیدن چشم ها از خط راهنمای افقی استفاده کنید. برای هر چشم، یک سری خطوط منحنی بکشید و شکل های گرد کوچکتر را به صورت متوالی در بالای خط راهنما ترسیم کنید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 2

مرحله 3:

در جایی که خطوط راهنما عبور می کنند، یک شکل تخم مرغ برعکس بکشید تا منقار پرنده تشکیل شود. در زیر خط افقی، از هر طرف بیضی بزرگ بکشید تا گونه های پرنده تشکیل شود.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 3

مرحله 4:

خط راهنمای عمودی را پاک کنید. برای جزئیات منقار از خطوط منحنی استفاده کنید. توجه کنید که چگونه خطوط بیضی شکل را به قسمتهای بالا و پایین منقار و همچنین قسمت داخلی دهان تقسیم می کنند. به نوکِ منقار فوقانی نیز توجه کنید. سپس، از خطوط کوتاهی که در نقاطی به هم می رسند، استفاده کنید تا کاکل پرنده شکل بگیرد. دو منحنی کوتاه و ضخیم برای ابروها بکشید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 4

مرحله 5:

یک منحنی بلند در زیر سر امتداد دهید و آن را تا قسمت عقب سر بکشانید تا بدن تشکیل شود. فرم صورت را کامل کنید. در هر طرف منقار، بین گونه ها خطوط منحنی بکشید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 5

مرحله 6:

خطوط راهنما را از صورت پاک کنید. یک منحنی طولانی از بدن امتداد دهید تا بال را تشکیل دهد. برای ترسیم پرهای بزرگ، از یک سری خطوط شکل “U” استفاده کنید. سپس، با استفاده از خطوط منحنی، پرها را روی سینه بکشید. قسمت بالای ساق را نیز مشخص کنید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 6

مرحله 7:

یک خط منحنی را گسترش دهید تا بال دیگر را تشکیل دهد. خطوطی با شکل “V” را که با هم همپوشانی دارند رسم کنید تا پرهای بزرگ را ترسیم کنید. خطوط راهنما را برای پا و بال پاک کنید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 7

مرحله 8:

از خطوط منحنی برای ترسیم شکل “Y” پا استفاده کنید. آنها را به بدن متصل کنید. پاها را با خطوط کوتاه منحنی شکل دهید و در نوک انگشتان یک مثلث تیز بکشید تا پنجه تشکیل شود.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 8

مرحله 9:

یک سری از خطوط به شکل “U” را که روی هم قرار گرفته اند بکشید تا بافت پرها اضافه شود. دم را با استفاده از چندین خط منحنی بلند ترسیم کنید.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی مرحله 9

مرحله 10:

پرنده کارتونی خود را رنگ کنید. پرندگان شاد بهاری اغلب به رنگ آبی و شکمهایی به رنگ سفید یا کرم به تصویر کشیده می شوند.

آموزش نقاشی پرنده کارتونی

آموزش مرحله به مرحله نقاشی پرنده کارتونی

آموزش مرحله به مرحله نقاشی پرنده کارتونی

اینستاگرام سلام فرزندم

شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar