طرح های رنگ آمیزی گربه

در این مطلب از سلام فرزندم طرح های رنگ آمیزی گربه گرد آمده است. 

برای دیدن طرح های رنگ آمیزی سایر حیوانات می توانید از لینک های زیر دیدن کنید:

مرغ و جوجه

گوسفند

شما می توانید به جای خرید کتاب های رنگ آمیزی هر کدام از تصاویر زیر را چاپ کنید. برای داشتن کیفیت بهتر از عکس ها بر روی تصویر کلیک کرده و عکس را باز کنید تا با اندازه واقعی ذخیره شود. تصویر چاپ شده را در اختیار کودک قرار دهید تا به دلخواه خود رنگ آمیزی آن را انجام دهد.

درباره گربه ها

گربه یک پستاندار کوچک گوشتخوار است. وقتی گربه به عنوان حیوان خانگی نگهداری شود آن را گربه خانگی می‌نامند. این حیوان به جهت ارتباطی که با انسان برقرار می‌کند و شکار برخی آفت‌ها برای انسان ارزشمند است.

در حال حاضر 70 گونه مختلف گربه به ثبت رسیده‌است.

در زبان کودکانه پارسی هم گربه را پیشی می‌نامند.

گربه معمولاً حیوانی شب‌گرد است و در طول روز بیشتر وقت خود را به استراحت می‌گذراند. 

گربه‌ها حیوانات پرسروصدایی هستند و انواع مختلفی از صداها را ایجاد می‌کنند. میو کردن رایجترین و معروفترین صدای آن‌هاست که به شکل‌های مختلفی برای مقاصد متفاوت انجام می‌شود.

گربه‌های خانگی و مخصوصا بچه گربه‌ها بخاطر علاقه زیاد به بازی کردن، پرآوازه‌اند. این نوع بازی کردن نوعی تمرین و تقلید روش‌های شکار و دفاع است که می‌تواند تمرین خوبی برای بچه گربه‌ها باشد. بسیاری از گربه‌ها از بازی کردن با نخ یا ریسمان و کشیدن آن بر روی زمین لذت می‌برند.

گربه‌ها توجه زیادی به پاکیزگی دارند. آن‌ها با به‌کارگیری لثه خمیده و بزاق دهانشان با لیسیدن موها، خود را می‌آرایند. زیرا آب دهان گربه، قدرت شویندگی و بوزدایی زیادی دارد. بسیاری از گربه‌ها تمیز شدن توسط انسان یا دیگر گربه‌ها را دوست دارند.

گربه‌ها به آفتاب علاقه زیادی دارند و همیشه هنگام روزهای آفتابی در زیر آفتاب می‌خوابند.

گربه‌ها بیش از هشتاد نوع موجود زنده را شکار می‌کنند. بیشتر گربه‌ها جانوران کوچک‌تر از خودشان را می‌خورند. گربه‌های بزرگ حتی خرگوش هم می‌خورند. علاقه اصلی آن‌ها پرندگان، موشها، موش صحرایی، خرگوش، سنجاب، سوسک، ملخ پرنده و حتی اردک و حیوانات کوچک دیگر است.

منبع: ویکی پدیا

اینستاگرام سلام فرزندم

8
شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar
سمانه
مهمان
سمانه

خیلی خوب

🌹سوگند🌹
مهمان
🌹سوگند🌹

خیلی عالی

اندیا
مهمان
اندیا

افتضاح

ارغوان
مهمان
ارغوان

خیلی خوشگل بود

یونجون
مهمان
یونجون

عالی