آموزش مرحله به مرحله نقاشی زرافه

زرافه ها بلندترین حیوانات خشکی جهان هستند. قد بعضی از آنها می تواند تا 6 متر هم رشد کند. آیا دوست دارید یک بچه زرافه  بکشید؟ این راهنمای نقاشی گام به گام و آسان به شما در ترسیم زرافه کمک می کند. شما فقط به یک مداد، پاک کن و یک ورق کاغذ نیاز خواهید داشت.

آموزش نقاشی زرافه

نوشته های مرتبط:

آموزش نقاشی زرافه نشسته

طرح های رنگ آمیزی زرافه

آموزش نقاشی کانگورو کارتونی

چگونه به آسانی زرافه بکشیم؟

1- با رسم دایره شروع کنید. این دایره به شما کمک می کند تا سر زرافه را بکشید.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 1

2- یک خط منحنی و بلند را از یک طرف دایره به سمت دیگر و در زیر دایره گسترش دهید. 

آموزش نقاشی زرافه مرحله 2

3- خطوط راهنما را از سر پاک کرده و شکل تخم مرغی نامنظمی را بر جای بگذارید.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 3

4- گوش های زرافه را بکشید. هر گوش را با استفاده از یک شکل شبیه “U” نقاشی کنید. سپس، برای جزئیات داخلی گوش، یک شکل “U” کوچکتر در داخل گوش بکشید.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 4

5- دو خط منحنی و بلند از زیر سر امتداد دهید. این منحنی را به شکل “L” گرد شده درآورید. این گردن و بدن زرافه را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 5

6- پاهای جلویی زرافه را بکشید. در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. برای پای جلوتر، یک جفت خط خمیده را از داخل بدن گسترش دهید. با استفاده از یک خط کوتاه منحنی، آنها را به هم برسانید. با استفاده از یک خط منحنی شکل “L” ، پای دیگر را در کنار پای اول بکشید. پایین هر دو پا یک خط کوتاه ترسیم کنید که نشان دهنده سُم است.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 6

7- پاهای عقب را بکشید. دو خط منحنی را از بدن امتداد دهید و آنها را با استفاده از یک خط منحنی در پایین وصل کنید. مثل مرحله قبل عمل کنید. سپس خطوط راهنما را پاک کنید. یک خط منحنی نیز در زیر شکم زرافه بکشید.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 7

8- از یک سری خطوط منحنی که در نقاط دندانه دار به هم می رسند، یک دسته مو در بالای سر بکشید. در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. یک جفت خط موازی با فاصله کم در هر طرف طرّه مو گسترش دهید. در انتهای آنها یک دایره کوچک رسم کنید. این شاخ های زرافه است. سپس، یک خط موج دار از بالای گردن به پشت بکشید که یال زرافه است.

یک جفت خط به شکل “S” را گسترش دهید تا دم تشکیل شود. در انتهای دم، شکل قطره اشک بکشید و خطوط منحنی را در طول آن بکشید. 

آموزش نقاشی زرافه مرحله 8

9- جزئیات زرافه را اضافه کنید. برای هر چشم دو بیضی درون هم بکشید. سپس، در هر بیضی داخلی، دایره های کوچک بکشید. برای نشان دادن ابروها، شکل نوک تیز و منحنی را بالای هر چشم ترسیم کنید. برای نشان دادن پوزه یک خط شکل U وارونه بکشید. خط لبخند و بیضی های کوچک برای سوراخ های بینی بکشید. در آخر، لکه های زرافه را با کشیدن اشکال نامنظم در سراسر بدن ترسیم کنید.

آموزش نقاشی زرافه مرحله 9

زرافه خود را رنگ کنید.

آموزش نقاشی زرافه

آموزش مرحله به مرحله نقاشی زرافه در یک نگاه

آموزش مرحله به مرحله نقاشی زرافه

اینستاگرام سلام فرزندم

شما هم می‌توانید در مورد این محتوا نظر بدهید.

avatar